Elke dag een mail van Anne
Abonneer je op mijn mails die jou als ondernemer weerbaar, sterk, veerkrachtig en onweerstaanbaar maken.
Je komt hiermee op mijn e-maillijst en je ontvangt (soms dagelijks) mijn e-mails. Zodra het je allemaal te veel wordt, kun je je met één klik uitschrijven.
Wat een top tekst Anne!
En zo mee eens.
Ik werd getriggerd door jouw titel want in alle gesprekken die ik heb met ondernemers hoor ik dit ook. Keep up the good work!
Marja
Lieve Anne, eigenlijk is wat jij doet ook een vorm van kunst.
Met je tomeloze energie en je stroom persoonlijk gerichte nieuwsbrieven met steeds weer relevante onderwerpen maak je mensen enthousiast om wat te leren waar ze beter van worden
Oh Anne, ik word zo blij van jou manier van communiceren! Het spreekt me helemaal aan.
Hi Anne, wat een mooi moment om deze mail van jou te krijgen.
Deze opsteker had ik nodig, dank je!
Tessa
Hoi Anne, dank je wel voor je mail. Het was erg leuk om het in mijn inbox te zien verschijnen. Het helpt om vandaag de dag door te komen. Thanks
Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?
Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?
Goedemorgen Anne, weer zo'n inspirerende tekst van jou 😊.
De meeste mails die iemand mij dagelijks stuurt meld ik af of klik ik direct weg.
Maar die van jou niet.
Ik wordt altijd blij van het positivisme dat van jouw mail uit gaat.
“Geef me duizend kussen…
en ik geef je er duizend meer”.
Het is een zin uit een gedicht die door mijn hoofd zingt.
Ik weet niet meer welk gedicht.
Een regen kussen.
Of motregen.
Vind jij motregen ook leuker?
Maar het lijkt wel alsof je van motregen veel natter wordt.
Er is niks lekkerder dan gaan hardlopen als de zon schijnt. Te lopen, te zweten, te puffen en dan begint het te motregenen.
Motregen is ook veel beter voor de planten, voor de grond. Als het stortregent, loopt alles in het riool, maar bij motregen kan de grond het goed opnemen.
Motregen is in veel gevallen beter.
Zo is er niks leuker dan een motregen kussen.
Of een motregen marketing.
(Hahaha, ik weet het ook altijd om te draaien naar mijn favoriete onderwerp. Goed hè?)
Maar wat bedoel ik met een motregen marketing?
Gestaag iemand natregenen op een hele zachte mooie manier. De boodschappen landen lekker en geven een goed gevoel.
Het is juist wel prettig. Die motregen marketing.
Is jouw marketing een gestage motregen of is jouw marketing af en toe een stortbuitje zonder doel waarna het water niet in de grond zakt, maar wegloopt in het riool?
Jammer hoor!
En vaak kan jouw publiek er niets mee.
Wat jij nodig hebt is een systeem. Een systeem dat maakt dat jouw marketing gestaag doorstroomt en staat als een huis.
Een motregensysteem. Laten we het zo noemen.
Iemand zalig natregenen tot ie er niet meer omheen kan en van je gaat houden.
Ik ga je dat leren. Het systeem is ‘e-mailmarketing’.
Misschien zeg je nu: Maar ik verstuur al nieuwsbrieven.
Dat is natuurlijk fantastisch, maar deze story e-mails, zoals ik ze verstuur, hebben meer impact dan de ‘gewone’ nieuwsbrief.
Misschien is het je opgevallen dat ik heel veel e-mails verstuur. Op de motregen-manier.
Met die e-mails maak ik een omzet van tussen de 20.000 en 30.000 euro PER MAAND.
Zonder advertentiekosten.
Gewoon een leuke e-mail, met een aanbod.
Als je je publiek echt kent – hun pijnpunten, frustraties, dromen, dagelijkse worstelingen, etc. – kun je op een dieper niveau contact met ze maken.
Daardoor kun je scherpere e-mails schrijven, die hen amuseren of raken.
Je bouwt geloofwaardigheid op. En het presenteert je aanbod bijna moeiteloos.
Dit is iets wat ik je leer in mijn cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails’.
Mijn meegeleverde checklists, sjablonen en werkbladen maken het je helemaal gemakkelijk.
Daarnaast krijg je nog 3 bonussen:
Bonus 1: een exclusieve Masterclass: ‘E-mail, een gratis krachtig marketing instrument’.
Bonus 2: een lijst met 1200 (!) voorbeeldonderwerpen voor jouw e-mails.
Voor ieder vak en bedrijf. Zodat je onmiddellijk inspiratie krijgt voor jouw e-mails.
En als jouw vak, product of dienst er niet bij zit, kan ik er nog ideeën aan toevoegen.
Ik schud ze, met al mijn ervaring en fantasie, namelijk zo uit mijn mouw.
Bonus 3: En een extra soeperdoeper derde bonus: een storymachine waarmee ik alle verhalen die jij in je hebt gegarandeerd opdiep.
Ook als jij denkt dat je vast niks kunt bedenken, ik weet zeker dat de storymachine ze uit je krijgt.
De DRIE superbonussen alleen al leveren je meer op dan alle nieuwsbrieven die je de afgelopen 10 jaar hebt verzonden.
Plan gewoon je e-mails, druk op “verzenden” en kijk wat er gebeurt.
Doe je mee?
https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-impact-met-story-emails-cursus/
liefs,
Anne
In oktober 2019 deed ik hardop voor een volle zaal, in een chique hotel in San Diego, een belofte aan mezelf: ‘I’m going global!’
Toch duurde het nog tot vorige maand dat ik het werkelijk deed. Waarom?
Ik was echt smoezenbedenker eersteklas.
‘Er is genoeg markt in Nederland en België’.
‘Er is meer concurrentie op de Engelstalige markt’.
‘Mijn crm systeem kan geen buitenlandse verkopen aan’.
‘Wat als het niet lukt? Niemand kent me daar’.
Toen, op dat event in San Diego, schreef ik mezelf ook een brief. Die een jaar later naar me werd gepost. Om een of andere reden zwierf die brief een tijdje rond tot ie in mijn brievenbus belandde, eind januari van dit jaar.
Het was best raar, ik zag de brief in mijn postvak en dacht: ‘Hee, wat een bekend handschrift!’. 😁😁
In de brief stond: Hee twijfelaar, heb je het al gedaan? Dit is het moment!
En ik deed het. Ik liet twee cursussen vertalen. Liet een website bouwen en vertalen. En startte grootscheepse advertentiecampagnes.
Met als resultaat? 2 maanden later: 328 ondernemers van over de hele wereld volgen een van die online cursussen.
Ondernemers uit de UK, VS, Nieuw-Zeeland, Australië, Ierland, Canada, Zuid-Afrika, Bonaire en zelfs India.
Ik open iedere ochtend helemaal flabbergasted mijn e-mail (want die mensen bestellen ’s nachts 😂 )
Moraal van dit verhaal? Ons moeder zou zeggen “Nie mauwe, gewoon beginnen. Anders zul je nooit weten of je het kunt’.
https://www.365daysofsuccess.com/
Mijn coach vertelde mij jaren geleden:
Als jij niet verandert, wordt het niet beter.
In feite zal het zelfs slechter worden.
Dat deed pijn.
Maar ik wist dat ze gelijk had.
Ik deed wat ik altijd deed, maar verwachtte een ander resultaat.
Ik dacht er aan te veranderen, maar ik besloot niets.
Het besluit om te veranderen is angstaanjagend.
Mijn brein denkt altijd dat verandering een slecht idee is.
Mijn brein dist redenen op om alles gewoon bij hetzelfde te laten.
Maar ik werd doodmoe van steeds hetzelfde te blijven of zelfs slechter te worden.
Ik besloot dat het beter moest.
Dus ik nam het risico om te veranderen.
Dat besluit veranderde mijn leven.
Het klinkt zo gewoontjes nu.
Maar dat was het toen niet.
Ik koos de weg van de MEESTE weerstand.
Ik ben mijn coach eeuwig dankbaar.
En mezelf ook.
Ben jij besluiteloos?
Ik daag je uit om er voor te gaan.
Wed eens op jezelf.
Er verandert niks totdat jij verandert.
Ben jij er klaar mee en wil je echt veranderen? Jezelf, je bedrijf?
Wil jij ook leren wat mij destijds veranderde en opleverde wat ik nu heb; een miljoenenbedrijf.
Wat ik veranderde, wat ik deed en wat ik leerde wil ik jou ook graag leren.
Dat is mijn missie.
Zodat jij de wereld kunt veroveren.
Kom maar op!
Meld je dan aan voor de opname van de Gratis Workshop ‘Magnetische Marketing’.
Je kunt de opname vanmiddag of morgen bekijken. Kies even een tijdstip dat je uitkomt.
Deze workshop is speciaal bedoeld voor jou als je online workshops of webinars geeft, of een (online) cursus, event of programma hebt.
Maar de methode werkt ook heel goed als je een (web)winkel hebt, of een praktijk, winkel of ander bedrijf hebt.
Doe je mee? Meld je snel aan, dan kun je vanavond of morgen de opname bekijken:
https://www.fanfactor.nl/online-workshop-veel-deelnemers
liefs,
Anne
PS: Vanochtend doneerde ik weer € 10,00 van elke bestelling aan het Vergeten Kind. De stand is vandaag € 3821,00! En we zitten nog maar op dag 12!
Je kunt ook natuurlijk nog steeds doneren. We gaan gewoon door, stapje voor stapje naar € 10.000,00 deze maand voor Het Vergeten Kind:
https://actie.hetvergetenkind.nl/actie/fanfactor-anne-raaymakers
PS2: Of lees mijn blogs over Het Vergeten Kind op:
https://www.fanfactor.nl/blog/