“Geef me duizend kussen…
en ik geef je er duizend meer”.
Het is een zin uit een gedicht die door mijn hoofd zingt.
Ik weet niet meer welk gedicht.
Een regen kussen.
Of motregen.
Vind jij motregen ook leuker?
Maar het lijkt wel alsof je van motregen veel natter wordt.
Er is niks lekkerder dan gaan hardlopen als de zon schijnt. Te lopen, te zweten, te puffen en dan begint het te motregenen.
Motregen is ook veel beter voor de planten, voor de grond. Als het stortregent, loopt alles in het riool, maar bij motregen kan de grond het goed opnemen.
Motregen is in veel gevallen beter.
Zo is er niks leuker dan een motregen kussen.
Of een motregen marketing.
(Hahaha, ik weet het ook altijd om te draaien naar mijn favoriete onderwerp. Goed hè?)
Maar wat bedoel ik met een motregen marketing?
Gestaag iemand natregenen op een hele zachte mooie manier. De boodschappen landen lekker en geven een goed gevoel.
Het is juist wel prettig. Die motregen marketing.
Is jouw marketing een gestage motregen of is jouw marketing af en toe een stortbuitje zonder doel waarna het water niet in de grond zakt, maar wegloopt in het riool?
Jammer hoor!
En vaak kan jouw publiek er niets mee.
Wat jij nodig hebt is een systeem. Een systeem dat maakt dat jouw marketing gestaag doorstroomt en staat als een huis.
Een motregensysteem. Laten we het zo noemen.
Iemand zalig natregenen tot ie er niet meer omheen kan en van je gaat houden.
Ik ga je dat leren. Het systeem is ‘e-mailmarketing’.
Misschien zeg je nu: Maar ik verstuur al nieuwsbrieven.
Dat is natuurlijk fantastisch, maar deze story e-mails, zoals ik ze verstuur, hebben meer impact dan de ‘gewone’ nieuwsbrief.
Misschien is het je opgevallen dat ik heel veel e-mails verstuur. Op de motregen-manier.
Met die e-mails maak ik een omzet van tussen de 20.000 en 30.000 euro PER MAAND.
Zonder advertentiekosten.
Gewoon een leuke e-mail, met een aanbod.
Als je je publiek echt kent – hun pijnpunten, frustraties, dromen, dagelijkse worstelingen, etc. – kun je op een dieper niveau contact met ze maken.
Daardoor kun je scherpere e-mails schrijven, die hen amuseren of raken.
Je bouwt geloofwaardigheid op. En het presenteert je aanbod bijna moeiteloos.
Dit is iets wat ik je leer in mijn cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails’.
Mijn meegeleverde checklists, sjablonen en werkbladen maken het je helemaal gemakkelijk.
Daarnaast krijg je nog 3 bonussen:
Bonus 1: een exclusieve Masterclass: ‘E-mail, een gratis krachtig marketing instrument’.
Bonus 2: een lijst met 1200 (!) voorbeeldonderwerpen voor jouw e-mails.
Voor ieder vak en bedrijf. Zodat je onmiddellijk inspiratie krijgt voor jouw e-mails.
En als jouw vak, product of dienst er niet bij zit, kan ik er nog ideeën aan toevoegen.
Ik schud ze, met al mijn ervaring en fantasie, namelijk zo uit mijn mouw.
Bonus 3: En een extra soeperdoeper derde bonus: een storymachine waarmee ik alle verhalen die jij in je hebt gegarandeerd opdiep.
Ook als jij denkt dat je vast niks kunt bedenken, ik weet zeker dat de storymachine ze uit je krijgt.
De DRIE superbonussen alleen al leveren je meer op dan alle nieuwsbrieven die je de afgelopen 10 jaar hebt verzonden.
Plan gewoon je e-mails, druk op “verzenden” en kijk wat er gebeurt.
Doe je mee?
https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-impact-met-story-emails-cursus/
liefs,
Anne