Huilen voor de camera
Wat een top tekst Anne!
En zo mee eens.
Ik werd getriggerd door jouw titel want in alle gesprekken die ik heb met ondernemers hoor ik dit ook. Keep up the good work!
Marja
Lieve Anne, eigenlijk is wat jij doet ook een vorm van kunst.
Met je tomeloze energie en je stroom persoonlijk gerichte nieuwsbrieven met steeds weer relevante onderwerpen maak je mensen enthousiast om wat te leren waar ze beter van worden
Oh Anne, ik word zo blij van jou manier van communiceren! Het spreekt me helemaal aan.
Hi Anne, wat een mooi moment om deze mail van jou te krijgen.
Deze opsteker had ik nodig, dank je!
Tessa
Hoi Anne, dank je wel voor je mail. Het was erg leuk om het in mijn inbox te zien verschijnen. Het helpt om vandaag de dag door te komen. Thanks
Lieve Anne, dank je wel voor je mooie e-mail! Dat heeft iedereen nodig, toch?
Dank je Anne, voor de positieve woorden.
Goedemorgen Anne, weer zo'n inspirerende tekst van jou 😊.
De meeste mails die iemand mij dagelijks stuurt meld ik af of klik ik direct weg.
Maar die van jou niet.
Ik wordt altijd blij van het positivisme dat van jouw mail uit gaat.
Wist je dat grote acteurs soms hun make-up persoon kamfer en menthol onder hun ogen smeren om ze te laten huilen voor de camera?
Ik wist het niet!
Was ik teleurgesteld toen ik dit hoorde?
Misschien een beetje.
Okay, toch wel. Weer een illusie aan diggelen.
Ik was altijd zo onder de indruk als ik een acteur spontaan de kraan open zag draaien, en nu moet ik me afvragen of ze eerst wat troep in hun gezicht hebben gesmeerd.
Je kunt de tranentruc van het merk Tear Stick zelfs gewoon bij Bol kopen, mocht jij acteeraspiraties hebben.
Ik hoorde over dit alles ooit in een interview met een actrice, die de fout maakte deze truc te gebruiken toen ze haar contactlenzen in had.
Toen kwam dat spul onder een contactlens vast te zitten.
“Oké,” zei de regisseur tegen haar. “Zo emotioneel kun je toch niet zijn.”
Soms geven trucjes meer problemen dan ze waard zijn.
Maar vandaag wil ik je een truc leren voor Story e-mails die geen nadelen heeft.
Wat dat is?
Laten we eerst eens kijken naar wat een verhaal eigenlijk is:
In zijn eenvoudigste vorm is een verhaal gewoon een aantal ups en downs die plaatsvinden tijdens een reeks gebeurtenissen die resulteren in een soort transformatie.
Met andere woorden, het gaat om verandering. Anders heb je gewoon een reeks stappen (dit gebeurde, toen gebeurde dit, enz.) en dat is geen verhaal.
Het gaat erom iemand van het ene punt naar het andere te brengen.
En dat is toch wat je wilt doen met mogelijke klant op je e-maillijst? Van lead naar klant?
Hier is de truc:
Pak een stuk papier en teken een pijl van Punt A naar Punt B.
Zet op de pijl een aantal dwarse streepjes.
Dat zijn alle stappen die je toekomstige klant moet nemen om welk probleem dan ook op te lossen.
Die streepjes kun je ook gebruiken om de volgende dingen op te sommen:
– Problemen en obstakels waar ze tegenaan lopen
– Veranderingen die ze moeten doorvoeren
– Ideeën en concepten die hun situatie zullen veranderen
– Actiestappen die ze moeten nemen om hun doel te bereiken.
Als je een paar minuten de tijd neemt om een lijst van deze dingen te maken, dan BINGO, heb je nu alle hoofdingrediënten om duizenden verhalen te vertellen.
En ook geen chemisch opgewekte onechte huilbuien nodig.
Waarom je dit soort verhalen moet vertellen in je nieuwsbrieven?
Omdat je zo gemakkelijk vertrouwen, connectie en verkopen realiseert.
Hoe ik e-mails schrijf en verzend die geld opleveren leer ik je in een exclusieve Masterclass: ‘E-mail, een gratis krachtig marketing instrument’.
Deze Masterclass krijg je nu tijdelijk gratis als bonus bij de cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails‘.
Deze week heb ik een tijdelijke ACTIE korting op deze cursus.
Gebruik de kortingscode NUACTIE20 en krijg € 20,00 korting. Alleen deze week, geldig tot en met vrijdag 29 september 2023.
In de cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails’ ga je in kleine stappen leren hoe je zulke e-mails schrijft, die bijzonder gewaardeerd worden.
En ik ga je daar inspiratie voor geven en de werkwijze.
We gaan creatief én nuttig aan de slag. In kleine stappen, met dagelijkse begeleiding.
Deze bonus masterclass ‘E-mail, een gratis krachtig marketing instrument’ is een primeur.
Die kun je alleen volgen als je deelneemt aan de cursus ‘In 30 Dagen Impact met Story E-mails’.
Daarnaast krijg je nog 2 bonussen:
Bonus 2: een lijst met 1200 (!) voorbeeldonderwerpen voor jouw e-mails.
Voor ieder vak en bedrijf. Zodat je onmiddellijk inspiratie krijgt voor jouw e-mails.
En als jouw vak, product of dienst er niet bij zit, kan ik er nog ideeën aan toevoegen.
Ik schud ze, met al mijn ervaring en fantasie, namelijk zo uit mijn mouw.
Bonus 3: En een extra soeperdoeper derde bonus: een storymachine waarmee ik alle verhalen die jij in je hebt gegarandeerd opdiep.
Ook als jij denkt dat je vast niks kunt bedenken, ik weet zeker dat de storymachine ze uit je krijgt.
Lees meer over alle voordelen als je deze techniek beheerst:
https://www.fanfactor.nl/cursussen/in-30-dagen-impact-met-story-emails-cursus/
Liefs,
Anne
PS: De DRIE superbonussen alleen al leveren je meer op dan alle nieuwsbrieven die je de afgelopen 10 jaar hebt verzonden.
PS2: Wacht niet, want de kortingscode NUACTIE20 is alleen nog vandaag en morgen geldig!
Elke dag een mail van Anne
Abonneer je op mijn dagelijkse coachingmail om jou als ondernemer onweerstaanbaar te maken.
Ik stuur je (bijna) dagelijks een ontboezeming, ervaring, idee, inspiratie of gewoon een leuke story.